tisdag, september 03, 2024

A Swede on the Hippie Trail -- Nu på Amazon

Femtio år har gått sedan vi stod och väntade på bussen som skulle ta oss på en 11.000 km lång resa från Stockholm till New Delhi. Det var den tredje september 1974 och jag var tre månader från 21. Med mig hade jag min flickvän Elisabeth och 39 andra resenärer, varav hälften var kvinnor. Runt oss stod föräldrar och vänner som kommit för att önska oss lycka till på vårt tre och en halv månader långa äventyr. Så småningom anlände Bill och Bull – två väderbitna blå Scaniabussar – och parkerade vid Centralens norra entré på bron över spårområdet.

Boken finns nu på Amazon som ebok, pocketbok och inbunden. (Jag jobbar också på en svensk version!) 

Kolla in min sida på Amazonhttps://www.amazon.com/author/hans_sandberg




Inga kommentarer: